שירותי עיצוב פנים לבית

עיצוב פנים לבית ולדירה - מחלום למציאות

עיצוב פנים מתמקד בתכנון ושינוי פנים הבית במטרה להתאימו למכלול הצרכים הנפשיים והפיזיים של הדיירים. אנשים רבים מעוניינים לשפץ ולעצב את ביתם משום שהם רוצים להמשיך לגור בסביבת המגורים האהובה והמוכרת, והם סוברים (ובצדק) שהם יוכלו לשדרג את חווית המגורים שלהם וליהנות מתחושה של התחדשות בעזרת חלוקה נכונה יותר של שטח הפנים בחלל ועדכון המראה הקיים.

עיצוב פנים הוא תהליך המתאים גם לאלו המעוניינים להשביח את ערך הנכס על ידי חלוקתו בצורה נכונה יותר שתואמת את צרכי הדיירים, שיפוץ חללים רטובים, שדרוג מראה הבית באמצעות צבע וחיפויים עכשוויים, והעמדה נכונה יותר של פריטי הריהוט והאבזור כדי ליצור מראה הרמוני ושלם.

שירותי עיצוב פנים לבית

מבחר תמונות מפרויקטים

כיצד מתחילים תהליך של עיצוב פנים?

תהליך העיצוב נחלק למספר שלבים: בשלב הראשון אני ממפה את הקיים, עורכת מדידות, ומתאמת ציפיות עם בני הבית – מה הם רוצים לראות בביתם? מהו טעמם האישי? אילו שימושים חסרים להם? מה החלומות שלהם? מטבח גדול המאפשר להם לארח ולחבר את דיירי הבית? חדר עבודה פרטי ושקט? מרפסת שירות שכדאי לפתוח? עם חלוקה נכונה של החלל אפשר להגשים חלומות אלו ולהפוך מרחב מגורים שתוכנן בתקופה אחרת ובחשיבה שונה למרחב מגורים עכשווי, נעים, מרגיע ומזמין.

על סמך הנתונים אני מכינה מספר סקיצות (שרטוטים) וחלופות תכנוניות המדמות כיצד חלל המגורים יראה לאחר השיפוץ – חלוקת החלל, מיקום החדרים, תכנון המטבח, העמדת הריהוט, היכן תמוקם פינת הישיבה או המשרד הביתי, פינת המשפחה או כל בקשה אחרת שעונה על הצורך. לאחר שהדיירים בחרו את התוכנית המועדפת עליהם (שיכולה להיות מורכבת מאלמנטים מחלופות תכנוניות שונות) אני מכינה את תוכנית העבודה והעמדה הכללית אשר משמשת כבסיס לתכנון כולו.

מאריח ועד שטיח – בחירת חומרים ואביזרים

לאחר שנבחרה תכנית העבודה הכללית עלינו ליצוק את הרעיונות והחומרים אל תוך החלל. זהו השלב המהנה ביותר בשיפוץ, השלב בו בוחרים את הצבעים, החיפויים, האריחים, הכלים הסניטריים, גופי התאורה, פריטי הריהוט ואביזרי הנוי, או כמו שאני קוראת לזה – מאריח ועד שטיח – בהתאמה מלאה לטעמו האישי של הלקוח ולמשאבים שהעמיד לטובת הנושא. אני מלווה אתכם יד ביד לחנויות העיצוב ומקשרת אתכם לספקים מתאימים – לרבות אנשי מקצוע, אם תהיו מעוניינים בכך. לאחר שלב בחירת הקרמיקה, המטבח והמערכות השונות, ניתן להכין את כתב הכמויות ואת סט התוכניות המפורטות לקבלן ואנשי המקצוע השונים שיעבדו על הפרויקט: תוכנית הריסה ובניה, חשמל, תאורה, אינסטלציה, פרישות חדרים רטובים, תכנית מטבח, ריצוף, הנמכות תקרה, נגרות בהתאמה אישית ועוד.

אם רוצים לשלב בין ישן לחדש –נמצא לכך מקום, אני סבורה שהבית נועד לשרת אותנו בהיבט רגשי ובהיבט פיזי – השילוב בין הקיים לחדש מאפשר למתוח את גבולות התקציב ולהעניק לבית מראה ייחודי וחד-פעמי שלא תמצאו באף מקום אחר – זה לא יהיה עוד בית שנראה כמו שנלקח ממגזין עיצוב – כי אם הבית המעוצב שלכם.

בית ישראלי הוא בית עם חלל אחסון

דגש נוסף ומרכזי מאוד בתהליך עיצוב הפנים ניתן לחללי אחסון. חללי אחסון מאפשרים לנו להצניע את מה שצריך ולהבליט את מה שמייפה ומוסיף חן למרחב. כחלק מתוכניות הבית אתכנן עבורכם גם את חללי האחסון ואכין תוכניות גבס ו/או נגרות מתאימות. בדרך זו ניתן להבטיח שכל סנטימטר במרחב מנוצל באופן מיטבי, ואתם יכולים לשמור על הסדר והנראות לאורך זמן.

פגישת הייעוץ וההכרות הראשונית בסטודיו במודיעין היא ללא התחייבות.

מעוניינים שאיילת תעצב גם לכם את הבית?

שרותי תכנון ועיצוב פנים לבתים ומשרדים

מעוניינים לעצב את הבית או המשרד? השאירו פרטים ונתאם שיחה או פגישת ייעוץ ראשוני אצלי בסטודיו או אצלכם בסלון.

איילת שטיין - מעצבת פנים
איילת שטיין עיצוב פנים
דילוג לתוכן