שירותי הום סטיילינג - הלבשת הבית

שירותי הום סטיילינג - עיצוב והלבשת הבית

דמיינו את מעטפת הבית – קירות חשופים, תקרה ורצפה שמחכים ללבוש אופי ולהפוך מדירת מגורים בתהליך שיפוץ לבית מגורים חלומי ומזמין. עיצוב והלבשת הבית הוא שלב נוסף בתוך תהליך השיפוץ, ולטעמי זהו שלב מהנה מאוד בפרויקט עיצוב פנים – השלב שבו התכנון כולו לובש צורה, צבע ומרקם והופך מרעיון למציאות.

בסיום עבודות השיפוץ הקירות החשופים עוטים חיפויים וצבע, וכך גם החלונות והמשקופים הריצוף מונח על הרצפה בדוגמה, בגוון, בגודל ובסוג החומר שבחרנו, אם אלה אריחי גרניט פורצלן, אריחים דמויי בטון, פרקט עץ או למינציה. בהמשך, בסיום שלב העיצוב וההלבשה כל חדרי הבית יהיו מאופיינים באמצעות פריטי ריהוט, צבעים, תאורה, אלמנטים לנוי ואביזרים שהותאמו להם בקפידה.

שירותי עיצוב פנים לבית

מבחר תמונות מפרויקטים

התאמת הצבעים למרחב המגורים

רבים משתהים בבחירת  הצבעים –  ולא פעם משום שהם חוששים שצבעים מסוימים עלולים להעיד על טעם רע – במקרה הטוב או להימאס תוך מספר שנים – במקרה הרע. למזלנו, צבע – כמו כל דבר בעולם העיצוב – הוא בר-שינוי, ולכן בדומה להקפדה על מלתחת בסיס טובה ואיכותית, גם בפרויקט השיפוץ נדאג לבסיס עיצובי נכון ולמעטפת של צבע ואביזרים שיהיה קל לשנות ולהוסיף להם צבעים ופריטים בעתיד.

הגדרת הסגנון העיצובי

עולם העיצוב מציע היום עושר בלתי נדלה של חומרי גלם וחיפויים בטכנולוגיות שונות, ומבחר רחב של אפשרויות שבשנים הקודמות היו חלום יקר. לדוגמא, חיפוי קיר על ידי בריקים מפירוק (או דומים להם, בהתאם לתקציב), מקנה לחלל סגנון תעשייתי והופך חללים סטנדרטיים לדירות לופט מתוחכמות, אך לעומת זאת בחירה בקיר בריקים מעודנים בגוון בהיר תקנה תחושה כפרית יותר או קלאסית, שאותה ניתן להעצים עם ריהוט מתאים.

אפשר כמובן לשלב בצורה נכונה אלמנטים מסוגים שונים ולאפיין את ביתכם בסגנון ייחודי לכם.

התאמת חיפויים

מעבר לקירות בריקים, אפשר לחפות את הקירות במגוון חומרים, כמו לוחות עץ או מתכת, טפטים, צבע באפקטים שונים (בטון, יוטה, שליכט אקרילי ועוד) ואפילו בצבע רגיל בגוון מודגש ותמונה או אלמנט מלא נוכחות. מגוון האפשרויות כיום הוא כה רחב, כך שקבלת ההחלטות ללא הכוונה מקצועית לעתים אינה פשוטה, בייחוד כשרוצים לשמור על שפה עיצובית, הרמוניה ותקציב.

איכות החומרים

איכות עולה כסף ובזה אין ספק, אך יחד עם זאת כיוון שעולם העיצוב מציע לנו מגוון כה עשיר ורחב של חומרים, אפשר לבחור בחלופות פחות יקרות לכיס ועדיין ליהנות מבית מעוצב היטב ומנכס השומר על ערכו לאורך השנים. כמעצבת פנים אני מסייעת לכם לבחור בחומרים התואמים את השפה העיצובית ואת התקציב שהקצתם לפרויקט, וזאת מבלי להתפשר על האיכות והנראות.

גופי תאורה

התאורה מדגישה את האווירה הרצויה בבית ויכולה להשתנות בהתאם לשעות היום והלילה ולתרחישים הרצויים בכל עת. לדוגמה, בבוקר אם יש צורך היא מוסיפה לתאורה הטבעית ומאפשרת לדיירי הבית לקיים מגוון פעילויות, לקראת הערב היא דוהה מעט, עוטה גוון חם יותר, ובלילה היא משקיטה, מקנה אווירה נעימה או מכוונת את הדרך במסדרון ובמדרגות. כמובן שבכל בית הצרכים שונים ועל כן תכנון התאורה מותאם לסגנון החיים של הדיירים ולטעמם האישי. כיום תאורה היא תוצר של תכנון מוקדם המבוסס על אפיון צורכי הדיירים, כאשר הלבשת הבית גופי התאורה דומה לאביזרי אופנה.

העמדת הריהוט

לרהיטים ולאביזרים שונים יש תפקיד מרכזי בכל בית והם נועדו לשרת אותנו – אנחנו יושבים על כיסאות, עובדים ואוכלים (לרוב) מול שולחנות, ישנים על מיטות ורובצים על ספות, שטיחים וכריות, ובהיבט העיצובי הם נועדו לתחום ולהגדיר חללים שונים במרחב. העמדת ריהוט נכונה כוללת התייחסות למאפייני השימוש בחלל ולארגון המרחב – תחימת אזורים, יצירת מעברים ויצירת פינות שונות בחללי הבית ובחדרים.

תכנון נכון של הגוונים השולטים במרחב, החיפויים, הריהוט, גופי התאורה והעמדת הריהוט יביא לתוצאה הרמונית, אשר תגדיר את השימושים הנדרשים והאווירה הרצויה בביתכם.

מעוניינים שאיילת תעצב גם לכם את הבית?

שרותי תכנון ועיצוב פנים לבתים ומשרדים

מעוניינים לעצב את הבית או המשרד? השאירו פרטים ונתאם שיחה או פגישת ייעוץ ראשוני אצלי בסטודיו או אצלכם בסלון.

איילת שטיין - מעצבת פנים
איילת שטיין עיצוב פנים
דילוג לתוכן