פגישת ייעוץ לעיצוב פנים

פגישת ייעוץ לעיצוב פנים בבית הלקוח או במשרד

אם ברצונכם להפיק את המיטב מהבית שלכם, לקבל כלים לעיצוב הבית והחדרים, לבצע שדרוגים ושיפורים, להבין האם כדאי לשפץ ובאיזה היקף, להתאים תאורה נכונה, אביזרים ורהיטים, להתאים צבעים, לקבל הכוונה ומענה לכל השאלות, אתם מוזמנים לתאם איתי פגישת ייעוץ בביתכם.

נעים מאוד, שמי איילת שטיין, ואני מעצבת פנים, בעלת סטודיו In-Design לתכנון ועיצוב פנים ומחברת הספר "המדריך לשיפוץ ועיצוב הבית". בפגישת ייעוץ של שעה או שעתיים (בהתאם לצורך) תוכלו לקבל ממני מענה מקצועי ואישי למגוון נושאים בתחום עיצוב פנים, לקבל השראה וכלים שימושיים ולהפיק את המרב מהחלל שלכם.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב פנים בביתכם או במשרד צרו איתי קשר.

שירותי עיצוב פנים לבית

מבחר תמונות מפרויקטים

מהו עיצוב פנים?

עיצוב פנים הוא כל מה שהופך מבנה לבית, לאזור עבודה או בילוי. העיצוב משפיע על האופן בו אנו חווים חללים ומשתמשים בהם. העיצוב מהווה חלק חשוב ועוצמתי בחיי היום יום שלנו אשר מגדיר את חללי המגורים והעבודה, את החללים הציבוריים ועוד. בתים מעוצבים ופונקציונליים, חללי עבודה מעוררי השראה, חללים ציבוריים עוצרי נשימה, כל אלו ועוד מראים לנו מהו עיצוב פנים במיטבו.

כמעצבת פנים מקצועית, אני מתמחה ביצירת חללים שמשרתים את הצרכים והולמים את סגנון החיים שלכם, תוך שימוש בידע ובניסיון שצברתי בלימודיי בטכניון ולאורך השנים בהן אני עוסקת בתחום. על מנת להתאים את החלל המעוצב עבורכם, אני מגיעה לביתכם, בוחנת את המרחב, מאפיינת את הצרכים, לומדת מה חסר לכם ומה בעצם הוביל אתכם אלי. בפגישה אני מעבירה אליכם הלאה את הידע המקצועי שלי בתרגום לכלים שימושיים, עצות יעילות ובחירות נכונות וחכמות יותר שתפורות למידותיכם.

כיצד הקסם קורה?

התוצאה בסיום התהליך שונה מקצה לקצה מנקודת ההתחלה, אך התהליך אינו קורה בן רגע, אלא כולל כמה וכמה שלבים שעלינו לעבור כדי להשיג את התוצאה הרצויה והיא – לגרום לבית שלכם לעבוד יותר טוב עבורכם, ועל הדרך, להיראות נפלא.

את השלב הראשון של הפגישה נקדיש להבנה טובה יותר שלכם, החל בצרכים שלכם, בסגנון האישי, בחלומות שלכם ובכל מה שחסר לכם כדי להפיק את המרב מהחלל הקיים.

השלב הבא הוא יותר טכני וכולל מיפוי של הקיים, מדידות ותיאום ציפיות. לאחר שיש לי ביד את כל הנתונים אני יכולה לעבור ליצירת סקיצות ותכנון, לחלוקה נכונה יותר של החלל ולהפיכת מרחב המגורים שלכם להרבה יותר עכשווי, נעים, מזמין, מעוצב ופונקציונלי.

בשלב הסקיצות אציג לכם מספר חלופות תכנוניות של החלל כפי שהוא יהיה לאחר השיפוץ: מיקום הקירות והפתחים, העמדת ריהוט, תכנון המטבח וחדרי הרחצה, ועוד. כמובן שאתם אלו שתבחרו את הסקיצה המועדפת עליכם או תשלבו בין כמה אלמנטים מהסקיצות השונות. ברגע הזה נוכל להתקדם, להכין תכנית עבודה וליצור את הסקיצה הסופית שתשמש כבסיס לכל השיפוץ.

מעוניינים שאיילת תעצב גם לכם את הבית?

שרותי תכנון ועיצוב פנים לבתים ומשרדים

מעוניינים לעצב את הבית או המשרד? השאירו פרטים ונתאם שיחה או פגישת ייעוץ ראשוני אצלי בסטודיו או אצלכם בסלון.

איילת שטיין - מעצבת פנים
איילת שטיין עיצוב פנים
דילוג לתוכן