שיפוץ ועיצוב דירה משפחתית במודיעין

בית צבעוני וחם אך קצת מבולגן, מטבח מיושן ולא מזמין, חדרי רחצה לא נוחים, חוסר מקום והרבה חפצים ובגדים ללא פתרונות אחסון. זו היתה נקודת הפתיחה של דירת 4 חדרים שבה גרים בכיף זוג הורים, שני מתבגרים וצ'ארלי הכלב.

במבט ראשון האתגר נראה בלתי אפשרי לפיצוח, שהרי את הקירות החיצוניים לא ניתן למתוח. ישבתי עם בני הבית ולמדנו ביחד את הצרכים, הרצונות והטעמים של בני הבית. התמקדנו בשלושה נושאים עיקריים: המטבח, חדרי הרחצה ופתרונות אחסון.

המטבח תוכנן תוך ניצול מקסימלי של החלל יחד עם שמירה על מראה מרווח. מבנה החדר אפשר תכנון חזית של ארונות גבוהים ומסתור למכשירים, משטח שיש עם ארונות נמוכים ודלפק המשמש לישיבה, לעבודה ולאחסון.

בחדרי הרחצה הצלחנו להזיז קיר ולהגדיל משמעותית את המקלחון של ההורים, להחליף את האמבטיה של הילדים במקלחון מרווח, למקם ארונות אמבטיה גדולים ולהשמיש את מרפסת השרות לטיפול בכביסה וכמובן לאחסון נוסף.

בחדר ההורים הצלחנו לשלש את שטחי הארונות, וחדרי הנוער עברו מהפך שהתאים יותר לגילאים ולצרכים. לעובדים מהבית הוצבו קונסולה המשמשת בעת הצורך כשולחן אירוח נפתח וארון כניסה רב שימושי.

לתכנון החדש הצטרף סגנון עיצוב עכשווי עם נגיעות כפריות, שילובי צבעים, חומרים, חיפויים, גופי תאורה שהותאמו לתכנית התאורה ואביזרי נוי ישנים וחדשים.

לדברי הדיירים: "הכל מרווח, נעים ובעיקר מסודר" וגם: "הכי כיף להיכנס לבית מלא חום, צבע ועיצוב".

 

צילומים אחרי השיפוץ: גילה אזולאי.

מעוניינים שאיילת תעצב גם לכם?

דילוג לתוכן