עיצוב דירה ברמת השרון לזוג חובבי אמנות

את בעל הדירה הכרתי בעת שיפוץ מקיף שנערך בדירתו הקודמת (ראו: תכנון ועיצוב דירה ישנה ברמת השרון וליוויה בתהליך תמ"א). כעבור מספר שנים הוא ביקש יחד עם בת זוגתו לתכנן ולעצב את דירתם המשותפת החדשה. לאחר שבחנתי יחד איתם מספר דירות (שירות מיוחד ללקוחות מיוחדים), נבחרה דירת 4 חדרים במגדל מגורים בן 5 שנים.

הדיירים ביקשו להתאים את הדירה לטעמם ולצרכיהם, בייחוד במציאת פתרונות אחסון ותצוגה לצילומים, אוספי אמנות, פסלים ובובות מרהיבות מכל העולם.
תכנית העבודה כללה פתיחת חלל כלוא באמצעות דלת אלומיניום ויצירת שטח אחסון, וביטול שני חלונות פנימיים. חלון אחד נפתח בחציו לדלת אל החלל הכלוא ובחציו השני הפך לנישת נוי עם מדפי זכוכית בכיוון המטבח. ביטול החלון השני, שהיה ממוקם בסלון ופנה גם הוא אל החלל הכלוא, הגדיל משמעותית את קיר הטלוויזיה ואת המסך שניתן לתלות עליו.

הגוון השולט בדירה היה אפור, אותו צמצמנו באמצעות חיפוי פרקט בגוון עץ אלון בחלל הציבורי ובחדרים ובחירת סקאלת גוונים שתשלב בין גווני האפור לגוונים חמים יותר.

עיצוב הדירה כלל בחירה והעמדה של ריהוט ישן וחדש, תצוגת פריטי האמנות הרבים, שטיח, וילונות, גופי תאורה, התאמת מיקום שקעי חשמל ותקשורת בהתאם להעמדת הריהוט, החלפת גרילים למיזוג אוויר, עבודות גבס וצביעה של כל הדירה.

לבסוף, הדירה שהתאימה לבעליה הקודמים, הפכה לבית לדייריה החדשים.

מעוניינים שאיילת תעצב גם לכם?

שרותי תכנון ועיצוב פנים לבתים ומשרדים

מעוניינים לעצב את הבית או המשרד? השאירו פרטים ונתאם שיחה או פגישת ייעוץ ראשוני אצלי בסטודיו או אצלכם בסלון.

איילת שטיין - מעצבת פנים
איילת שטיין עיצוב פנים
דילוג לתוכן