עיצוב והנגשה לדירת זוג אמנים ברעננה

עיצוב והנגשה לדירה – כשנכנסתי לראשונה לדירת הזוג, בשנות השישים לחייהם, קיבלו את פניי עשרות עבודות אמנות מרהיבות של בני הבית וגם קיר אחד מיותר שחסם והחשיך את החלל הציבורי. בנוסף, מבנה הדירה לא תמך בצרכי נגישות עבור בעל הבית בהווה ועבור שני בני הזוג בראייה לעתיד. צרכים נוספים שעלו הם אהבתה של בעלת הבית לבישול ולאירוח, בייחוד אירוח ילדיהם הבוגרים ונכדיהם המתגוררים בחו"ל, הנוהגים להגיע אליהם לשהייה ממושכת.

השינויים שביצענו

השינויים המבניים כללו בראש ובראשונה את ביטול הקיר שהפריד בין המטבח לסלון וקיבלנו חלל גדול ומואר. הכניסה למסדרון הורחבה, כמו גם פתחי החדרים. חדר הרחצה המרכזי הוגדל על חשבון ביטול שרותי האורחים והוא הונגש על פי כללי הנגישות והמלצות המרָפְּאה בעיסוק שליוותה את הטיפול בבעל הבית. ביחידת ההורים שופץ חדר הרחצה ובוטלה הכניסה לחדר הארונות, בעוד קיר חדר הארונות נפתח לכיוון המסדרון והוא הפך לפינת עבודה.

פתרונות אחסון ועוד…

בכל הדירה תוכננו פתרונות אחסון ואלמנטים לתצוגת עבודות אומנות. המטבח תוכנן מחדש ועוצב בסגנון מודרני, והתאורה תוכננה בהתאמה להעמדה מחדש של הדירה. פריטי ריהוט אהובים שולבו בחלל לצד תוספות חדשות ונוצר עיצוב אקלקטי, נעים ובעיקר נוח לבעלי הבית.

צילומים אחרי השיפוץ: דובי פיינר.

מעוניינים שאיילת תעצב גם לכם?

דילוג לתוכן