מהפך לדירה משפחתית ישנה בפתח תקווה

מהפך לדירה משפחתית – דירת 5 חדרים משפחתית בבניין ישן בלב פתח תקווה עברה מהפך מקצה לקצה. לאחר 17 שנות מגורים בדירה יחד עם שלושת ילדיהם שהצטרפו אליהם עם השנים, החליט הזוג שהגיע הזמן לשדרג את החיים בבית. התכנון כלל שינויי פנים מבניים, תכנון מטבח חדש, שיפוץ כל חדרי הבית וכן חדרי הרחצה והשרותים.

השינויים שנעשו

השינויים המבניים כללו תכנון מחדש של יחידת ההורים, שבה בוטל חדר הארונות לטובת ריווח חדר השינה והגדלת חדר הרחצה. ארון קיר גדול מכיל בתוכו את כל הדרוש וגם את מסך הטלוויזיה. המסדרון הרחב צומצמם לטובת הגדלת אחד מחדרי הילדים, כך שניתן להוסיף לו ארון. מרפסת השירות אוחדה עם המטבח, והמטבח תוכנן בעיצוב עדכני המותאם לצרכים, והתווסף לו דלפק ישיבה. כמו כן הוגדרה בחלל הציבורי פינת אוכל שלא היתה קיימת לפני כן. האמבטיה המתפוררת בחדר הרחצה הכללי הוחלפה במקלחון ונוספה לה דלת מעבר לפינת הכביסה. קיר אלכסוני יוּשר ופתחים הוזזו לטובת מעברים נוחים יותר.

תכנון נכון

על גבי תכנון הפנים המעודכן הולבשו חומרים וחיפויים, רהיטים קיימים וחדשים שמוקמו בקפידה, אביזרים, גופי תאורה וטקסטיל. בסיום העבודות קיבלה המשפחה דירה מרווחת ומנוצלת כהלכה, בעיצוב לפי טעמם שבו הם מתגאים ואליו הם נהנים להזמין אורחים.

צילומים אחרי השיפוץ: דובי פיינר.

מעוניינים שאיילת תעצב גם לכם?

שרותי תכנון ועיצוב פנים לבתים ומשרדים

מעוניינים לעצב את הבית או המשרד? השאירו פרטים ונתאם שיחה או פגישת ייעוץ ראשוני אצלי בסטודיו או אצלכם בסלון.

איילת שטיין - מעצבת פנים
איילת שטיין עיצוב פנים
דילוג לתוכן